17 mai – “sykdomsforbannelse”

Et eller annet har det blitt med 17 mai og sykdom de siste 6 årene. Ofte så er det en av barna som har vært syke enten dagen før eller natt til 17 mai. I år var det meg. Begynte da jeg var på jobb i går og etterhvert ble det så vondt å svelge at jeg dro på legevakta i ettermiddag. Crp var høy og streptest var positiv og jeg som faktisk fjernet mandlene for 2 år siden fordi jeg håpet å få streptokokker færre ganger. Nå er det andre gang på 1/2 år jeg har infeksjon. Kjente det la en stor demper på dagen, men deilig at jeg for en gang skyld ikke brukte mer 1 time på å komme til legevakta, få nødvendig hjelp og komme meg hjem igjen.

Nå håper jeg at jeg blir fort bra igjen.

#17mai #syk #streptokokker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg