Akkurat nå rundt denne tiden

Akkurat nå for 3 uker siden er siste gang jeg snakket med mammaen min. Siste gangen jeg hørte stemmen hennes i levende live, så henne bevege seg og si natta. Det er tungt og vanskelig. Dagen etter fant jeg henne død.

Noen øyeblikk så går det litt bedre andre stunder er veldig tunge. Som i kveld. Man tenker så mye hva man skulle så gjerne gjort og sagt, men det er ingenting man kan gjøre om på. 

En dag blir det bedre, men jeg frykter det blir en lang og tung tid til høsten og vinteren. Jeg gruer meg så inderlig til den tiden kommer.

#sistegang #3uker #døden #mamma

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg