Aldri i livet hadde jeg trodd

Aldri i livet hadde jeg trodd at jeg på en torsdag skulle reise på ferie riktignok for å ha litt hjemmekontor også, for så å feire bursdagen til min mor og deretter en uke etter ankomst oppleve at jeg finner min mor….. død. At hun ikke skulle reise hjem med meg eller hennes andre datter, men reise hjem i en bårebil. Hvem fatter det?

Livet er så brutalt. Dette var ikke ventet nå og det er rett og slett helt jævlig. Det er noen dager siden det skjedde, men sorgen er så ekstremt tung å bære.

Jeg kan bare ikke fatte det som skjedde. Kanskje burde jeg også reist hjem, men på en merkelig måte er det både fint og grusomt å være her i leiligheten hun var så glad i, men også samme leilighet hun døde i.

For å kunne gå inn i rommet og være der gjorde vi det litt om. Det er jeg glad for. 

#døden #mamma #mormor

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg