Begravelsen er over

Begravelsen er over. Nå er det tomhet igjen.

Det har vært en tøff dag. Det møtte opp mange flere enn jeg forventet. Tross omstendighetene så er jeg glad for det. Jeg vet samtidig at nå blir det stille fra alle rundt. De kommer ikke til å ta kontakt med oss og følge opp. Nå er vi på mange måter overlatt til oss selv og overlatt til sorgen.

På mange måter har jeg mistet grunnsteinen i livet mitt. Eller begge grunnsteinene i livet mitt. Både pappa og mamma.

Uten grunnsteinen så føler jeg at jeg vakler. Ingenting føles stødig akkurat nå. Jeg må finne veien selv. Det er ingen som leder meg videre lenger. Det er ingen som leder meg når det trengs og lar meg falle når det trengs. Akkurat nå føler jeg at jeg vingler avgårde og stadig vekk faller. Jeg kommer meg ikke opp i stående. Jeg føler jeg kryper eller krabber avgårde i sneglefart.

#begravelse #mammadød

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg