Bursdag i september 270917

  • 27.09.2017 kl.23:22 i Blogg
  •  

I går feiret vi minstemanns 3 års dag. Jeg foreslo for en tid tilbake at han kunne få Thomas og vennene kake. Dvs marsipankake med Thomassukkerlokk som jeg kaller det.

Da jeg foreslo det hadde jeg ikke sjekket at det faktisk fantes, men heldigvis fant jeg det i en nettbutikk. Resultatet ble veldig bra og den ble bare omdøpt til Thomaskaka.

Det var i hvert fall en 3 åring som var veldig fornøyd. Tror nok dette var den første bursdagen hvor han var veldig spent på forhånd og skjønte litt mer hva det vil si å fylle år. De siste dagene har det gått mye i “Jeg blir 3 år”. Da dagen endelig kom tror jeg det ble nesten i meste laget for han å få så mye oppmerksomhet selv om han også likte det. Ble i hvert fall vanskelig å sove. I barnehagen fikk han Thomaskrone og det var stor stas.

 

#bursdag #3år #3åring

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg