Dagene etter fjerning av visdomstann 170917

  • 17.09.2017 kl.23:17 i Blogg
  •  

Ja da har jeg kommet til dag 4 etter å ha fjernet visdomstanna nede til høyre.

Etter operasjonen på onsdag gikk det ganske greit. Trengte bare smertestillende hver ca 6 time og sov greit om natta. Samme var på torsdag, men våknet tidlig med smerter. Dag 2 altså fredag var det mer smerter hele dagen og det ilte gjennom både tannkjøttet, flere tenner og i såret. Natt til lørdag var jeg oppe flere ganger. Lørdag var ingen god dag så for å prøve å tenke på noe annet prøvde jeg å gjøre ansre ting, men på kvelden ble det såpass ille at jeg gikk for de sterkeste smertestillende jeg fikk med av kirurgen. I tillegg prøvde jeg å ligge med hodet høyt for det virker som smertene blir verre av å ligge for lavt med hodet. Det eneste postive i dag er at hevelsen er på vei ned og at kjeven ikke lenger er øm.

I dag søndag var det ikke så godt på morgenen, men utover dagen har det blitt litt bedre. Nå håper jeg endelig smertetoppen er nådd og at det snur.

#visdomstann #fjernevisdomstann #smerter

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg