Fjerne mandler som voksen 190317

 

Opprinnelig publisert 19/3.2017 på bloggen som nå slettes

Fjerne mandler som voksen

  • 19.03.2017 kl.23:37 i Blogg
  •  
  • Uff i morgen skal jeg operere ut mandlene og jeg gruer meg enormt mye.

Har bare lest skrekkhistorier og alle sier at det er vanvittig vondt i etterkant og opp mot 10-14 dager etterpå. Ikke er det så enkelt med 2 små barn heller som gjerne vil ha mammaen sin tilgjengelig.

Samtidig vet jeg at alternativet er oftere og oftere streptokokker fordi jeg vil tiltrekke infeksjoner og ikke har forsvar mot det. I tillegg vil jeg ikke responderer på vanlig antibiotika og det vil være stor fare for å smitte familien.

Nå er jeg veldig spent.

#mandeloperasjon #fjernemandler

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg