Før jul 141217

  • 14.12.2017 kl.11:31 i Blogg
  •  

 

Nå skjer det mye for tiden. Både hyggelige ting og litt blandet følelser ting.

Først, jeg er så glad fordi jeg sto på den ene eksamen jeg hadde i midten av november. Det var helt fantastisk å se at jeg hadde klart meg og nå venter jeg på om jeg står eller stryker på den andre eksamen. Jeg er ihvertfall utrolig glad for det jeg har fått til også håper jeg at jeg har klart meg på den andre eksamen og.

En annen ting jeg er utrolig glad for er at gutten min har blitt så stor at han plutselig fra den ene dagen til den andre sluttet med bleier. Selv om det på en måte var litt ventet så kom det allikevel brått og det er jo så stort. Han går rundt og er kjempestolt og det er så gøy å se. Nok en gang ser jeg bevis for at er barna klare for noe så skjer det/så får de til.

Jeg er veldig glad jeg snart skal ha ferie resten av året. Blitt en slitsom og krevende høst. Nå skal svigermor inn på sykehjem og det er både lettelse og sorg i denne prosessen. Godt at hun skal få den omsorgen hun trenger (forhåpentligvis), men trist at hun må ut av hjemmet sitt som hun ikke vil flytte fra. Neste uke skjer det og det er vel ekstra tøft at det skjer rett før jul, men det er ikke verdig lenger å bo hjemme heller. Regner med at dette også vil få konsekvenser for julaften enten i form av det ikke er lurt at hun gjennomfører de opprinnelige planene eller at vi er flere som må være med å levere henne igjen på sykehjemmet. Det blir nok mye opprydning i leiligheten hennes også for der har det blitt samlet på mye de siste årene og lagt ting på de underligste steder.

 

#eksamen #stopåeksamen #bleieslutt #sykehjem #demens

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg