Forlengelsen av tiltakene i går

Helt greit for meg at skolene fortsetter å være stengt. Jeg var også forberedt på at det for første gang på mange år blir hjemmepåske i år. Jeg hadde ikke følt meg helt komfortabel med å sende barna tilbake til barnehage/skole. Dessuten er vi kanskje av de heldige så langt som har det ganske rolig hjemme og at det er ganske fredelig til tross for at vi har vært sammen ganske mange timer i døgnet i snart 2 uker. Man finner løsninger og man må ta hensyn til hverandre og vise respekt innad i familien og. Det blir kanskje litt annerledes stemning nå som en av oss er permittert, men vi skal komme oss gjennom det og.

De barna som ikke har det så bra hjemme håper jeg blir fanget opp og heller blir tilbudt mulighet for å være i barnehage/skole. Det er trist at ikke alle har det bra hjemme.

 

#corona #korona #coronavirus #permittering

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg