Hva nå? hvor går jeg?

Etter litt tid hjemme dro vi tilbake til stedet mamma ble funnet død. Jeg håper å finne ro en dag både med tanke på å være i den boligen hun ble funnet og den boligen hun har bodd i en lang stund nå. Enn så lenge finner jeg ingen ro noe sted. Savnet er stort. en ubeskrivelig viktig person i livet mitt er borte. Min trygge havn. I dag så jeg på solnedgangen og den var fantastisk, men den fikk meg også over på triste tanker. Alt mamma ikke lenger vil oppleve. Alt hun ikke lenger vil være med på som ville vært naturlige begivenheter for mamma/mormor. Aldri mer skal jeg få hennes gode råd eller bare at hun hører på meg. Ikke vil jeg lenger kunne overraske med at akkurat den maten hun har ønsket seg eller akkurat det stedet hun vil reise til, vel det får jeg ikke lenger ordnet for henne.

Jeg er trist og sorgen er dyp.

#dødsfall #hvanå #mamma

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg