Hva skjedde etter 30 oktober 2020?

Heldigvis hadde ikke mitt eldste barn korona. Verken den gangen eller da samme trinn ble satt i karantene ca 4 uker senere.

Min nære slektning som fikk en helt for jævlig beskjed den fredagen fikk heldigvis kommet i gang med cellegift uka etter. Totalt uventet vending, men noen ganger bedre at man kan prøve å gjøre noe enn at man ikke kan gjøre noen ting. 3 kurer er blitt gitt og nå venter vi på tilbakemelding på om det har fungert som de har håpet.

Vanskelig å se gleden med jula i år. Det har skjedd så mye dette året. Spesielt det med kreften.

For å toppe det hele fikk jeg beskjed 2 dager før julaften at fra 1 feb 2021 så er jeg overtallig på jobb. 

Men på en annen side. Jeg prøver å tenke på at jeg forhåpentligvis skal få oppleve denne jula og gjøre det beste ut av den.

 

#korona #corona #covid19 #kreft #karantene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg