Leilighetstips og spisetips i Edinburgh 031115

Opprinnelig publisert på min tidligere blogg som jeg nå mister.

  • 03.11.2015 kl.21:52 i Blogg
  •  

 

Etter et par netter på York Place Apartments, Edinburgh så er det ikke meg imot å reise hit igjen. Ok så var det litt støy fra veien og det trekker fra vinduene, men trekk fra vinduene er ikke uvanlig på flere av stedene jeg har bodd i Edinburgh.

Leiligheten var stor ca 100 m2 og akkurat denne hadde 6 sengeplasser. Jeg tror også det var mulig at flere kunne ha sovet i leiligheten da det også var sovesofa der. Det var 2 veldig store soverom og stor stue med åpent kjøkken. Badet var også veldig fint. Kontaktpersonen for leiligheten var også imøtekommende og svarte på spørsmål.

Det er helt grei avstand til handlegata i Princesstreet ca 10 minutter å gå. For de som ønsker å handle på mer eksklusive steder så lå det enda nærmere. Maks 5 minutter å gå. Mange spisesteder å velge mellom innenfor en gåavstand på 15 minutter.

I tillegg kunne man ta “Tram” (trikken) fra flyplassen og til endestasjonen og da var det ca 3-5 minutter å gå til leiligheten. Helt supert.

Anbefales hvis man er mer enn 2 personer. Da blir det mest gunstig prismessig i forhold til f.eks hotellpriser. Som nevnt tidligere bor jeg gjerne her igjen. Kjempefornøyd :o)

 

Calzone – spise ute

 

Ofte syns jeg at en calzone kan bli altfor tørr i endene og altfor store.

Den på bildet er virkelig en av de beste jeg noen gang har smakt. Helt fantastisk. Er du noen gang i Edinburgh vil jeg på det varmeste anbefale Bella Italia. Kjempegod mat, også fordi med cøliaki. servicen var også bra og man fikk maten raskt. 

#edinburgh #hotelltipsedinburgh #spiseuteedinburgh

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg