November…. det går mot jul

  • 29.11.2017 kl.09:56 i Blogg
  • r

Kjenner virkelig hvor deilig det er å være ferdig med det første semesteret med studiet mitt. Meldte meg til slutt av den siste eksamen, men har uansett gjennomført 2 eksamner (17 og 24 november) og venter nå på resultatet.

Hadde ingen optimal oppladning til noen av eksamene. Det har vært mye sykdom og ikke så mye enklere med en dement svigermor hvor man aldri vet når man må inn å hjelpe til.

Velger derfor å se på det som et flott prestasjon av meg å faktisk komme så langt som jeg gjorde at jeg fikk tatt 2 eksamner uansett stryk eller bestått.

 

Nå er jeg veldig klar for førjul og jul. Det er noe med den tiden som jeg liker veldig godt. Spesielt nå som barna har blitt akkurat så store at de forstår litt av hva som skjer.

#jul #førjul #eksamen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg