Student 120917

  • 12.09.2017 kl.21:21 i Blogg
  •  

Denne høsten har jeg blitt student igjen.

I våres da alt var veldig usikkert på jobb, vi var nemlig gjennom en veldig stor omorganisering hvor noe av formålet også var å få ut folk for å spare penger. Da begynte jeg å tenke på at det kanskje kunne være greit å søke på et studie sånn tilfelle jeg ikke hadde jobb, fikk en jobb jeg ikke ville trives med eller ikke minst kanskje en jobb hvor det var greit å ha økt kompetanse.

Søkte på Ledelse og tenkte i grunnen ikke så mye mer på det. Nærmere sommeren fikk jeg klarhet i at jeg ikke ville miste jobben og at jeg ville fortsette i ett nyopprettet team tilknyttet et konkret kommunalområdet.

Da begynte jeg å tenke på igjen at jeg hadde søkt på studie og etter mye om og men bestemte jeg meg for å legge det helt til siden uansett om jeg kom inn eller ikke.

Da jeg plutselig sto der på slutten av sommerferien og hadde kommet inn så tok det vel ikke så lang tid før jeg ombestemte meg igjen. Jeg ville prøve så sant min nye leder kunne gi meg noen studiedager i løpet av høsten.

Jeg har begynt å jobbe med arbeidskravene. Jeg har kommet meg inn i en studiegruppe og ikke minst HURRA i går fikk jeg første arbeidskrav bestått.

Utrolig stort.

 

#student #studier #ledelse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg